DIAMANT SABATIER VERZENDING EN LEVERING

 

We leveren in verschillende landen en hebben daarom verschillende leveringsbeloften. Wat we voor iedereen kunnen beloven is dat we alle bestellingen binnen 24 uur op werkdagen (exclusief Nederlandse feestdagen) verzenden. Daarna verschilt per land hoe lang de levering kan duren. Zie onderstaande tabel voor alle landen waar wij leveren, wat de verschillende kosten zijn en vanaf welk bedrag de levering gratis is.

 

Een product dat gegraveerd moet worden, kan twee werkdagen duren voordat we het versturen.

 

Waarheen

Levertijd

Leveringskosten

Gratis levering van

Oostenrijk

 3 dagen

8,95

 €60

Italië

 2 - 4 dagen

 €8,95

 €60

Zwitserland

 2 - 3 dagen

 €8,95

 €60

België

 24h

4,95

 €20

Frankrijk

 3 dagen

€8,95

 €60

Duitsland

 2 dagen

€8,95

 €60

Luxemburg

 24h

€8,95

60

Nederland

 24h

4,95

20

Verenigd Koninkrijk

 3 dagen

9,95

 €60

 

Pakketten volgen

 

We weten dat u graag op de hoogte wilt zijn waar uw pakket zich bevindt wanneer u iets heeft besteld. Daarom sturen we je een e-mail met je trackingnummer nadat we het pakket aan de bezorgdienst hebben meegegeven. Wanneer deze link niet werkt, kunt u het trackingnummer in de mail kopiëren en met uw postcode invoeren op deze website.

 

HET RETOURBELEID VAN DIAMANT SABATIER

 

Zijn er kosten verbonden aan de terugkeer?

 

Je hebt een zichttermijn van 30 dagen na ontvangst van het product. Retourneren is gratis. Echter, voor producten die dusdanig beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan die nodig zijn om de werking, kenmerken of aard van het product vast te stellen, ben je aansprakelijk. Hiervoor behouden wij ons het recht om kosten in rekening te brengen. Dit geldt ook wanneer de verpakking dusdanig kapot is gegaan dat wederverkoop niet meer mogelijk is.

 

Tot wanneer kan ik het product terugsturen?

 

U heeft het recht om het product binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is, het product of de producten fysiek in ontvangst heeft genomen. Om het product of de producten te retourneren, moet u ons hiervan op de hoogte stellen door een retouraanvraag in te dienen. Zie het volgende hoofdstuk voor een uitleg van het proces. Uw retouraanvraag is geldig als deze binnen de termijn van 30 dagen is verzonden.

 

Houd rekening met het volgende:

 

• Persoonlijke verzorgingsartikelen (zoals kappersscharen, nagelscharen en huidscharen) mogen, om redenen van hygiëne, alleen geretourneerd worden mits de verzegeling na levering niet is verbroken.

 

• Retouren moeten met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijs mogelijk - in originele staat en verpakking verzonden worden.

 

• Wij adviseren altijd om een bewijs van retourzenden te vragen bij het desbetreffende punt.

 

HET RETOURPROCES

 

U kunt een retouraanvraag indienen door in te loggen op uw account in de winkel. Vindt daar de bestelling die u wilt retourneren en klikt u op de knop Retourartikelen. (Het is niet mogelijk om bestellingen te retourneren die al zijn terugbetaald of gedeeltelijk zijn terugbetaald).

 

 

 

Wanneer u op de knop klikt, moet u de te retourneren hoeveelheid, de reden van de retournering en de retour actie opgevenJe hebt ook de mogelijkheid om een opmerking voor ons achter te laten (wees lief voor ons, we vinden je leuk).

 

 

 

Nadat u de aanvraag heeft ingediend, ziet u de Retourinstructies en ontvangt u een bevestigingsmail.

 

Wanneer moet ik de producten retour sturen?

 

De producten die je retour wilt sturen, moeten binnen 14 dagen nadat je een retouraanvraag bij ons hebt ingediend bij ons afgeleverd zijn. Retourneren is gratis wanneer je gebruik maakt van onze retourprocedure en retourneert via DHL. Je ontvangt hiervoor een pdf bestand waarmee je het pakket gratis naar ons kan retourneren wanneer je bovenstaand formulier invult. Uiteraard kun je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor jou.

 

Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

 

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan, inclusief de leveringskosten. Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend én wij uw pakket binnen hebben, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen.

 

Hoe moet ik het product terugsturen?

 

Je retourneert je bestelling met dezelfde vervoerder als waarmee het pakket geleverd is. De meeste pakketten worden door DHL geleverd. Deze pakketten kunnen alleen retour gestuurd worden via een DHL pakketpunt. Het product dient te worden teruggestuurd met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijs mogelijk- in originele staat en verpakking. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.

 

Kan ik mijn bestelling aan de bezorger geven of omruilen?

 

Helaas is dit niet mogelijk.

 

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn geretourneerde pakket?

 

U ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer wij de producten terug hebben ontvangen en de retourzending wordt verwerkt voor terugbetaling.

 

Mijn bestelling is onvolledig of beschadigd, wat moet ik doen?

 

Als er iets mis is met de ontvangen bestelling of als (een deel van) de bestelling beschadigd is, neem dan contact met ons op via info@diamantsabatier.be of gebruik het contactformulier hieronder. Wij adviseren u wat u moet doen en helpen het probleem op te lossen!