CONTACT

Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 uur tot 17.30 uur.

Tel | +31 (0)13 523 83 40

E-mail | info@diamantsabatier.be

Adres | Sluisweg 196, 5237 MZ, ’s-Hertogenbosch, Nederland

 

1. Bestellen

Bestel eenvoudig via onze website. Selecteer uw product(en) en geef hierbij aan om hoeveel producten het gaat en of u een gravering wenst. Voeg uw product(en) toe aan uw winkelwagentje. U kunt uw winkelwagentje bekijken, verder winkelen of doorgaan naar de betaling.

 

Bestellen als gast

Wij bieden de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen als gast. U hoeft hiervoor geen account aan te maken. U kunt er na het afrekenen voor kiezen om vooralsnog een account aan te maken. De gegevens die u heeft ingevuld voor de verzending, worden automatisch voor u opgeslagen.

Houd er rekening mee dat u uw order enkel kunt retourneren met een account. Wilt u iets retourneren en heeft u als gast besteld? Maak dan vooralsnog een nieuw account aan en neem contact met ons op. 

 

Bestellen met een bestaand of nieuw account

U kunt van tevoren een nieuw account aanmaken. Met een account rekent u onder andere sneller af, slaat u meerdere leveradressen op, kunt u uw orders retourneren en kunt u producten toevoegen aan uw wenslijstje. 

Wachtwoord vergeten? Reset uw wachtwoord

 

2. Betalen

Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden:

Visa, MasterCard, American Express, PayPal en iDeal.

Kortingscode

U kunt een kortingscode tijdens het afrekenen toevoegen. U kunt op het moment niet met externe cadeaubonnen betalen.

 

3. Verzending & Levering

Wij leveren in verschillende landen en hebben daarom verschillende leveringsbeloften. Wat wij voor iedereen kunnen beloven, is dat alle orders* binnen 24 uur op werkdagen worden verzonden (m.u.v. Nederlandse feestdagen). Hieronder ziet u per land hoelang de levering gemiddeld duurt en hoeveel de verzendkosten bedragen.

*Let op: het kan twee tot drie werkdagen duren voordat gegraveerde producten worden verzonden.

Waarheen

Levertijd

Leveringskosten

Gratis levering vanaf

België

 24 uur  €4,95  €20

Nederland

 24 uur

 €4,95

 €20

Luxemburg

 24 uur

 €8,95

 €60

 

Uw pakket volgen

Uw pakket wordt in samenwerking met DHL bezorgd. Nadat wij het pakket aan de bezorgingsdienst hebben meegegeven, ontvang u het trackingsnummer via e-mail. Om op de hoogte te blijven van waar uw pakket zich bevindt, kunt u het trackingnummer volgen. Mocht de link niet werken, vul het trackingnummer samen met uw postcode in op de website van DHL.

 

4. Ruilen & Retourneren

Retourvoorwaarden

U heeft het recht om het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is, het product fysiek in ontvangst heeft genomen. U dient uw retourzending van tevoren bij ons aan te melden. Wij houden u gedurende het hele retourproces op de hoogte van de huidige status van uw retour en delen de vervolgstappen met u.

Houd rekening met het volgende:

  • Retouren moeten met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijs mogelijk - in originele staat en verpakking worden geretourneerd.
  • De oorspronkelijke verzendkosten blijven voor uw eigen rekening. Dit geldt niet voor orders met gratis verzending.
  • Het is niet mogelijk om bestellingen te retourneren die al (gedeeltelijk) zijn terugbetaald.

Wij adviseren altijd om een bewijs van retour-zenden op te vragen bij het desbetreffende inleverpunt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor producten die tijdens transport kwijtraken. Bewaar de traceerinformatie van uw pakket goed, totdat u een bevestigingsmail van ons ontvangt dat uw pakket bij ons is aangekomen.

 

Retour aanmelden

U heeft het recht om het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren*. Meld uw retour van tevoren aan via de volgende stappen:

  1. Log in op uw account. Heeft u besteld als gast? Maak een account aan en neem contact met ons op
  2. Ga naar uw orders in uw account
  3. Vul het retourverzoek in en wij delen de retourstappen met u

* U bent zelf aansprakelijk voor producten die dusdanig zijn beschadigd of gebruikssporen bevatten die verder gaan dan nodig is om de werking, kenmerken of aard van het product vast te stellen. Hiervoor behouden wij ons het recht om kosten in rekening te brengen. Dit geldt ook wanneer de verpakking dusdanig is beschadigd, waardoor wederverkoop niet meer mogelijk is. 

 

Terugbetaling

Nadat wij uw geretourneerde producten hebben ontvangen en goedgekeurd, betalen wij het bedrag (exclusief eventuele verzendkosten) aan u terug. Dit gebeurt op dezelfde wijze waarop de oorspronkelijke betaling is verricht. Wij houden u tijdens het hele retourproces op de hoogte. Houd rekening met 5-10 werkdagen voordat het geld op uw rekening staat.

 

Ruilen

Helaas kunt u uw product(en) op het moment niet ruilen. Retourneer hiervoor het desbetreffende product en bestel het product opnieuw. 

 

Er is iets mis met mijn bestelling

Wij vinden het ontzettend vervelend dat er iets mis is gegaan met uw ontvangen bestelling! Mocht uw bestelling beschadigd of onvolledig zijn, neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier. Wij zijn ervan overtuigd dat we samen tot een passende oplossing zullen komen.

 

Veelgestelde vragen

Kijk hier voor onze veelgestelde vragen (FAQ's).